Guru Ibarat Lilin Yang Menerangi

Thursday, July 1, 2010

RomBakan Majlis terTinggi 03..



Assalamualaikum.

Waw.gempak sekali bunyinye.tadi berlangsung mesyuarat yang penuh ketenangan serta tiada rusuhan dan keganas dilaporkan setakat ini. Hal mesyuarat tersebut adalah berkaitan dengan majlis tertinggi kelas nak rombakan kabinet dibuat.

Al-hasil, setelah disepakati bersama-sama, kami xmahu tuka ketua. nakhoda sedia ada mampu nak membawa bahtera kuliah ni dengan baik. InsyaAllah. Tetapi,adalah dimaklumkan bahawa pembantu setia nakhoda telah meminta agar tanggungjawab diberikan kepada pembantu baru.
(aiseh,ape da ak membebel)
senang cita,penolong ketua kuliah telah berganti..
berikut merupakan senarai majlis tertinggi 3.03.wah.rase besa ble naik sem ni..hihi


Ketua : Mohd Izzudeen Othman
Penolong ketua : NurHaryati Roslan
Setiausaha : Nurul Syahirah Mohd Zelani



Ajk-ajk yang lain tetap dengan subjek2 sem lepas,kecuali beberapa pindaan.
(ish.poyo tul si tukang tulis~)

Khas buat mantan penolong kuliah kami Syahirah, mekasih ye sebab telah bertungkus lumus dan bersemangat menjage kebajikan kami pada sem lepas. Kami harap, beliau dapat menghalalkan kredit yang telah banyak dihabiskan untuk inform mklumat kepada kami.mekasih banyak ye.jasa beliau terlalu lah banyak.


-sYa_masYhur-


Dan kepada penolong kami yang baru naik takhta, Haryati , selamat menjalan tugas ye. Tahniah berbanyak-banyak kepada yatt kerana telah terpilih untuk menjaga kami pula pada sem ini.hehe.kami tawu yatt ni rajin, berhemah serta berpakej untuk menjadi penolong yang handal.InsyaAllah.






Kepada wakil jpp kelas kami,naz dan farah,selamat ber MppB bersama pelajar baru.da nak abes da minggu orentasi ni. semoga kalian dapat same2 menyertai sesi pembelajaran pada minggu depan.hu..



~muslimah-muslimah yang ceria penyeri kelas gumbira 3.03..we~



.wassalam.
(^_^),v

1 comment: